inför topshop-besöket...

Jag har precis skummat igenom topshops webshop så jag vet vad jag ska leta efter då vi besöker london. Hittade 3 st riktigt snygga tröj-stycken som jag hoppas på att finna inne i det gigantiska topshop-huset i london.  För topshop som ligger i sauk-gallerian ger jag inte mycket för, tyvärr. Alla talar ständigt så himla bra om topshop, själv så har jag aldrig köpt ett enda plagg där...men det hoppas jag att det blir ändringar på!

       
      håll tummarna för att jag finner dessa i london...

                                                            /sara

 

Kommentarer
Postat av: anna

Jag tycker om Top Shop,de där tröjorna var snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0