I väntan på min frulle...

Inatt så hade jag alldeles för lite mat med mig att äta på jobbet, trodde nästan att jag skulle svälta ihjäl de sista timmarna. Så det får allt bli lite frukost innan jag kryper till kojs idag...

Enligt många källor så ska man ju inte äta sent på nätterna även om man är i vaket, jobbande tillstånd, men det är en regel som jag ändrat lite på...För mig så är mat en given energikälla på natten så jag har kastat om mina mat och sovrutiner lite. Här är ett exempel på hur mitt mat och sov-schema ser ut då jag jobbar natt:

* Ca kl 19.30 så äter jag middag och går därefter till jobbet.
* Ca kl 24 så äter jag något lätt typ sallad/soppa och smörgås
* Ca kl 03 så är det mellanmål (gärna något sött, hihi ;) )
* Ca kl 6.30 frukost
* Någonstans efter hemkomsten så sover jag och då får magen vila...Så nu vet ni det! Nu är det frukost! Och sen... ZZZZZZ
            
                
        
                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Hatar att jobba vaken natt, så svårt.. Gjorde det förra sommaren, men min mage pallar det inte..

2008-09-01 @ 20:05:04
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0