Hm`s hypade (fejk) skinnkjol...

För inte alls länge sedan så släppte hm en fejk skinnkjol som sålde som smör i solsken. Och jag skulle givetvis ha en... Jag var en av de lyckligt lottade som faktiskt lyckades norpa åt mig en via webshoppen.
Nu till problemet med kjolen. Jag älskar designen och matrialet men den är ju så jäkla kort och snortight. Däremot så kan jag inte ha en större storlek för då blir den för stor högst upp i linningen där den redan glappar. Hur fasen ska jag kunna använda den och känna mig bekväm då jag inte kommer kunna röra mig fritt i den? Jag ska ta med den till skräddaren och fråga om han kan lägga ner en fåll, så att den inte är sådär hejdlöst kort...annars så blir det till att sälja godbiten...
Ursäkta den dåliga bildkvaliteten. Tagen med min mobilkamera...

              
                Jag ser ut som en blandning mellan catwoman och en stoppad julkorv,
                haha ;)

                                                      /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0