Egentligen så var det ju en kuvertväska...

Egentligen så var det ju en kuvertväska, som jag skulle ha... En snygg, ganska stor kuvertväska i svart lack! Men hur mycket jag än älskar väskor så tycker jag att just dessa är tråkigare än tråkigast att söka efter! Ja, de är så tråkiga att jag faktiskt inte äger en endaste en, ännu! Men imorgon så hoppas jag på att hitta den så jag kan gå vidare till roligare väsk-typer, som finaste godbiten från lindex här nedan. Den ska jag också spana in imorgon hade jag tänkt...

                                  
                                                       bild: lindex

                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den var fiin :) Skulle behöva en ny väska:P

2008-09-29 @ 19:24:20
URL: http://miiickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0