Den förlorade systern har återvänt!

Kul att folk saknar än när man inte skriver.

Fast i detta fall borde i alla fall den ena av dessa två frågande personer veta att jag fått jobba arslet av mig senaste veckorna och som om det inte vore nog har jag åkt på en riktigt jobbig förkylning som gjort att jag inte orkat mycket mer än det som verkligen måste göras.

I alla fall, nu är hon tillbaka. Dock inte helt frisk men tillräckligt pigg för att orka med sin älskade Egomani igen.

Orkade nog lite mer där till i dag, för for ur sängen straxt efter 7.00 och fick ett ryck att jag ville ha färskt bröd till frukosten.
De flesta hade nog sökt upp ett bageri i detta läge men inte Malin inte, nu efter att den värsta delen av förkylningen släppt så finns här lite för mycket energi och vad kan vara bättre än att lägga den på följande sysselsättning..


Lördagsbak!


/Malin

Kommentarer
Postat av: pillan

Finns det nåt godare än hembakat bröd eller?Ja maten var faktiskt jätte god=)..ska bli kul o ses igen på Lördag..Kram

2008-09-06 @ 18:46:33
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0