Danskt toalettpapper..

Har dom annolunda papper där eller?
Ne då det är precis som i övriga länder vitt, bortsett från min present.


Finns för viso även i Sverige att beställa via nätet men då till ett pris av 59kr.
(skapligt dyrt för något man ska torka sig i rumpan med)
Denna rulle köpte mamma och lillebror till mig när dom besökte storebror i Danmark nu i helgen.
 (10kr kostade den)
Kommer nog troligen aldrig använda den att torka mig med, speciellt inte då min bror bestämt att man endast får använda pappret när rutorna är lösta...

/Malin

Kommentarer
Postat av: fröken essman

hahahaha...det var det roligaste jag sett på länge!

2008-09-30 @ 22:22:05
URL: http://essman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0