beverly hills

Jag är i stort sett fullfjädrad expert eller nörd (kanske man ska säga) på den gamla tv-serien beverly hills 90210! Jag måste se till och skryta lite med mina 9 poäng av 10 möjliga... Som det så snyggt brukar heta på facebook: "beat Sara`s score" Här kan du göra testet...
Jag kommer definitivt slå till på en dvd-box med gamla "bevan" inom kort... Och tjejer kom nu inte och säg att ni aldrig varit "förtjusta" i badass-Dylan... eller att ni killar aldrig tyckte att blonda Kelly var såååå snygg.

                                               
                                                bild lånad från people

                                                  /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0