Älskade kavaj!

Kavajen kommer av mig användas flitigt i höst. Hittills så äger jag 2 st; 1 grå och 1 i svart, och det är ju inte många så jag håller på att försöker utöka samlingen något. Men jag är lite skinkig då det kommer till designen av kavajen. Jag avskyr nämligen axel-vaddar! Nog för att jag e kort innan, men att bygga ut på bredden behövs ju definitivt inte. Jag kommer ju att se ut som en liten kubik då!
Jaja, Glitzy har riktigt snygga kavajer i webshoppen nu, mycket snyggare än de som jag sett på stan och i London iaf. Så det tåls och tänka på.

   
               
                             bilder: glitzy

                                                                 /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0