tusen saker...

I nuläget så känns det som om jag har tusen saker att göra innan trippen till Stockholm imorgon.
Just nu så packar jag, bloggar, samt svarar på mina meddelanden på facebook. Och om en liten stund så ska jag möta upp mamma för en snabblunch innan hon skall skjutsa mig till fotvården.
Sen så ska jag bla fixa lite matlådor till jobbet och imorgonbitti så hoppas jag att jag kommer att hinna blunda några sekunder (timmar) innan det är dags att åka. Så nu har ni lite koll på hur mitt närmaste dygn kommer att se ut...

                
                Jag packar alltid för mycket, helst så vill jag ha med mig allt i
                garderoberna, klädkammaren och hela badrumsskåpet. Men det går ju
                tyvärr inte...

                                              /sara
       
            

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ah stressigt värre, tur att man bor nära:) Hoppas vi ses!

2008-10-15 @ 11:01:40
URL: http://accessoaren.blogg.se/
Postat av: a

du undrade hur Blondinbella kan få åka på sin Halloweenfest när det är 18 års gräns. Enkelt- Hon fyller 18 år innan så det är inte så konstigt.

2008-10-15 @ 11:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0