Tappat stinget?

Jag vet inte vad det är med mig längre. Jag som alltid har tyckt att shopping kommer först, att matlagning o bakning är kul, att hemmet alltid ska vara rent och att det är viktigt att hitta på roliga saker på sin lediga tid.
I dag har verkligen inget av det där gått hem hos mig, har vissligen både diskat lite och tvättat en maskin med kläder men mycket mer har det inte blivit.
Var till stan en sväng för att inhandla motorolja m.m. till mustangen, men vad är det för shopping? Det räknas väl inte som att göra något kul av sin lediga tid?

Blev i alla fall till sist även mat här. Men det var först efter bilshopping, tupplur, ett antal promenader, & lite slappande framför datorn.

Fullkorns couscous med rivna morötter & korvgryta.
Blev faktiskt helt okej med tanke på kockens oengagemang.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0