Smyckning.

Är ju helt okej höstväder ute i dag. Inte alls för kallt och solen skinner härligt.

Eftersom vädret är okej och man äntligen har en dag ledig från "helvetet" så passade jag och Kapten på att åka in till platagen och handla lite.
Är ju inte någon blommänniska så var inte till mig själv jag handlade utan Kapten och jag hade beslutat oss för att passa på att ta en tur in till Hugo för att ge honom lite ny smyckning inför alla helgons dag.

När vi ändå hade åkt in till stan bestämde vi oss för att ta en härlig promenad runt strömmen med, så nu har jag en trött hund som ligger och sover på hallgolvet. Själv är jag både hungrig och trött så måste nog fixas till lite lunch här innan jag tar tag i de tråkiga husgöromålen.


Jansson var väldigt duktig och kissade inte en enda gång på "storebrorsans grav" dock blev det en skvätt på blommorna när dom fortfrarande stod kvar i lådan.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0