Skvaller

Visst är det så att alla älskar skvaller i en viss mån?
Jag tror inte det finns någon som inte tycker det ens är lite härligt att höra vad som händer runt andra människor.
Tyvärr är det ju så att skvaller vi kan läsa oss till nästan alltid handlar om kändisar.
Gör dom mer dumma saker än oss? Troligen inte, men syns man så uppmärksammas man ju tyvärr på mer än det sätt som man vill.

Jag är uttråkad. Sitter ensam hemma på grund av att Mr O skulle ut och göra något bus mitt i natten.... Inget bra går är det på tv och internet är nog jag den enda som tillbringar tid vid så här dags på en lördag. Slutsats är att jag har allmänt tråkigt och när jag har det brukar jag sitta på internet och läsa massa skvaller om kändisar runt om i hela världen.
I dag när jag sökte på google kom något mer än bara kändisskvaller upp.

Vad sägs som att läsa lite skvaller från Dalarna?! Klicka HÄR

Ja det är väl kul att man kan få skvallra om sin egen omgivning men hallå, vem bryr sig om kassörskan på ica hånglar. Eller om grannen i det gula huset går naken?!
För mig blir det fortsatt kändisskvaller, men ska nog ändå hålla lite koll på denna sida så inte något skvaller om någon man känner dyker upp under Östergötlans skvaller.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0