Rör inte mina bullar!

Jag är sjuk idag, eller iaf krasslig! Det kändes helt okej då jag vaknade men sen så har det bara gått utför. Ont i kroppen och småförkyld. Ringde och beklagade mig för mina päron som befann sig i krokarna. Och att ligga hemma själv på kanelbullens dag, utan bullar dessutom. Det går ju bara inte! Så de var gulliga och svängde förbi med ett gäng bullar...

                 
                 Så här sur blir jag då någon kommer i närheten av mina bullar,
                 kanelbullarna alltså, haha ;)

                                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ingen bild på hur glad du blir när du får kanelbullar då? ;-)

2008-10-04 @ 17:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0