Paris Kate & I

Idag har jag haft en hel ledig dag- helt underbart! Så jag passade på att skämma bort mig själv lite, genom att sätta sprätt på åtskilliga tusenlappar. Ja, det var faktiskt så illa att jag fick avbryta shoppingen och pallra mig hemåt för att inte göra mig själv fattigare och då bör tilläggas att jag inte ens hade tagit mig till spiralen-husen där bla hm ligger...
Det var någonstans efter att ha spanat in Paris Kate & I-kollektionen som plånkan började magra... Kan bara säga att det var ett oerhört smart drag av mq att köpa in de kläderna. Ville helst ha allt! Men jag fick lägga band på mig själv och pallra mig hemåt. Jag kommer definitivt spana efter jul och nyårs-klänning bland "pk&i-kläderna" lite senare denna månad...

               
                     visar upp vad som köptes senare...

                                                          /sara

Kommentarer
Postat av: anna

Ska bli spännande att se vad som är i påsarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0