Önska

Min chef har gjort mig stressad och nervös. Tack! Som om jag inte var det tillräckligt över saker innan.
Nu ska man tydligen behöva planera sina jul och nyårsplaner inom några veckor med.
Vill jag jobba då, vara ledig då och så vidare. Detta satte igång lite stressande tankar i mitt huvud. Är det redan dags att börja tänka på julklappar också?
Vad vill i så fall jag ha? För viktigast är ju självklart att se till att min önskelista är ute i tid, vad andra vill ha blir liksom lite mindre viktigt.

Så här kommer min önskelista. Klar redan 13 oktober eller förresten INTE.

Kom dock på att jag skulle kunna önska mig följade saker till mitt söta kök så slipper jag lägga ut tusenlappar själv på att få mitt kök precis som jag vill ha det.


Finns att köpa hos Bagaren och kocken bara så att alla ni som älskar mig vet.


/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Okej, de kan jag väl göra säg en dag och en tid. Annars kommer du hit så kan du färga mitt hår samtidigt :D Puss

2008-10-13 @ 23:32:07
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Märthy

Bra med önskelistor tur det bara är önskan om man kan få det är en annan sak. Kaveln ska jag väl klara av men den andra tror jag inte. Kanske ska upp på önskelistan man kan önska vid bröllop.

Älskar dig.

Mamma

2008-10-14 @ 07:19:02
Postat av: Kimsan

Rosa över allt det är fint:D

2008-10-14 @ 19:07:52
URL: http://partyprinsessankimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0