Nya ting

Va på maxi under förmiddagen för att handla hem lite mat, tänkte nämligen bjuda killen på en mer avancerad matlagning i kväll.
Har tänkt mig ca 4 rätter med efterrätten så hoppas det blir så bra som jag planerar nu. Tanken var ju att vi skulle gjort detta i onsdags när den stora dagen egentligen var men killar är ju som dom är och eftersom det skulle vara en överaskning slutade det med att jag satt här hemma själv, åt smörgåsar och kollade på Las vegas under tiden som pojkvännen befann sig på ishockey.
Oj slinker visst ifrån ämnet lite nu, det jag ville komma fram till var ju självklart att något mer än mat som vanligt lyckades hoppa in i min bil.


Denna gång blev det...


höst/vinter stövlar inköpta på Din sko

/Malin

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Tack så mycket:D Hihi

Puss

2008-10-03 @ 18:04:33
URL: http://partyprinsessankimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0