Moodie..

Ja det ska tydligen vara den nya drinken. I alla fall enligt Veckorevyn.
Moodies bjöds det på för fulla glas under hela blogawards, smakade dock ingen då den så klart är en mjölkdrink.

Det jag inte förstår är vad skillnaden mellan moodie och smoothie är, någon smart än som kan hjälpa mig med det?

Självklart innehöll våra goodiebags en moodiedrinker, en mugg som man speciellt ska använda för att dricka moodies så klart.


Ja så här ser en moodiedrinker ut.
Har presonligen inte testat att dricka mjölkdrinkar ur den.
För er som äger en den är sjukt god att dricka kaffe ur.
Den har blivit min nya "ha med sig över allt med kaffe mugg".

Ne nu måste jag tyvärr bege mig till jobbet. Men kaffet är påfyllt så är bara att dra på skorna och starta bilen.

//Malin

Kommentarer
Postat av: anna

Nu fick jag lära mig nåt nytt. Hade aldrig hört talas om moodie förrut.

Postat av: Maja

Skillnaden mellan moodie och smoothie är ganska enkelt, mjölk! =) Smoothie är fruktdrinkar som man ibland har yoghurt eller glass i. Mooodie är en mjölkdrink som dessutom är kopplad till hur du känner dig. Om du är deppig kan du dricka en Tyck synd om mig-moodie, om du är nykär kan du dricka en Kär och galen-moodie, osv.



Tycker absolut att du ska testa moodies, du har ju muggen och allt! =)



//Maja

2008-10-28 @ 13:36:58
URL: http://milkmoodie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0