Jansson har besök.

I dag har det varit en lugn dag. Har försökt gå igenom alla bilder från galan och raderat dom som inte ens gick gissa sig till vad dom föreställde.
Sen har jag lagat pizza, och tvättat lite.
Har även blivit en del bus, har nämligen två stycken hundar hos mig i dag och i morgon. Buddy har kommit hem på en snabbvisit. Eller han ska tillbaka till syrran men hon kunde inte ta honom i dag så han fick göra en "hotellvistelse" hos oss innan han ska tillbaka in till stan och lägenheten.


Lek &bus, slappande och härlig promenad är vad dagen i solen har fört med sig för de två fyrbenta vännerna & Malin.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Anja

Var du på Veckorevyns blog awards? Jag var nämligen där, skitkul enligt mig!

2008-10-18 @ 22:29:37
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Rallyprinsessan

Världens sötaste :D Och nu ligger han här på mitt golv och väntar på att ja ska bli klar så vi ska gå ut :)<3

2008-10-20 @ 15:05:12
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0