Finns inte Tomten eller?

Jag börjar nu för första gången i mitt liv tvivla på att Tomten finns. Varför? Jo på grund av detta...

Citat:
Märthy  ([email protected]) om Önska:
Bra med önskelistor tur det bara är önskan om man kan få det är en annan sak. Kaveln ska jag väl klara av men den andra tror jag inte. Kanske ska upp på önskelistan man kan önska vid bröllop.
Älskar dig.
Mamma

Kan någon förklara för mig vad hon menar? Varför kan hon tänka över det där med kavel men bakmaskin borde man få vid bröllop. Jag är förvirrad, trodde inte tomten hade prisgränser på ens önskningar som ska gå i uppfyllelse.

/Malin





Kommentarer
Postat av: Märthy

Jaha trodde du på tomten, men vet du vad han finns ju i Kolmården juuu så åk dit med din önskelista så kanske han kommer med din söta maskin..

Sara kanske inte vet om honom så du får väl tala om för henne att önska kan man ju alltid.

Lycka till på galan hoppas ni får trevligt.

Kram

Mamma

2008-10-14 @ 14:01:25
Postat av: Rallyprinsessan

Nu ska jag förkara för dig syster, nu när världens mest troende på tomten sitter mitt framför dig. Jo din lillasyster. Tomten finns visst! Inte i kolmården kanske inte ens på nordpolen men han finns. Jag vet det. Inte för jag någonsin har sett honom. Eller de vet ja inte om ja har. Men han finns jag vet det. Men han kan bara inte fixa allting man önskar sig. Men det han fixar bäst är Lycka, kärlek och harmoni på julafton. Så så är det. Det har jag själv kommit på. Så tänk på det nästa gång du önskar dig något utan tomten. Fast o andra sidan. Jag har ju min hemliga internetsida där ja skriver önskelistan till tomten. Du kanske borde ta dig en titt på den ;) Man fattar trotts dålig engelska tro mig :D Älskar dig storasyster <3

2008-10-14 @ 19:43:50
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0