En optimist som förhastat sig...!?

För att slippa stå med den ökända jag-har-inget-att-ta-på-mig-paniken den 16 oktober, så började jag leta klänning direkt och fann en som jag gillade redan första eller andra dagen. Nu så här i väntans tider, innan den nätshoppade klänningen har anlänt så börjar jag få kalla fötter!
Detta pga två anledningar:

* Tog jag en för liten storlek? Man vill ju inte se ut som ett korvstoppat meffo. Storlek 6? Vad motsvarar det egentligen? Om jag var lite väl optimistisk då jag beställde återstår att se...

* Jag kanske förhastade mig då jag skyndade mig att beställa. För nu, så fullkomligt sprutar asos ut snygga gala-blåsor!

       
alla klänningarna finns hos asos

                                                              /sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har nog med förhastat mig för älskar verkligen den gröna ovan :(

2008-10-03 @ 16:28:00
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0