Återblick av Stockholm.

Jag är senil...
Visste ni redan det? Då kunde ni väl i alla fall ha påmint mig lite snyggt om att jag totalt glömt bort att vissa er hälften av det som shoppades hem från senaste besöket i Stockholm.

Förutom kavajen i inlägg "egomani´s uniform, koftan i inlägg "söndagen" & skorna i inlägget "outfit till p-mötet" så inhandlades följande:

         
Cardigan kommer från Zara, pumps och linne från H&M

Är inte säker på att jag fått med alla inköp nu men kan i alla fall för stunden inte komma på något mer som inhandlades. Bortsett från godis, chokladbollar och Loka.

/Malin



Kommentarer
Postat av: Daniel

Ingen bild på godiset, chokladbollarna eller lokan? ;-)

2008-10-24 @ 16:04:58
Postat av: Little Peaché

Snygga grejor!



Kram på dig

2008-10-25 @ 11:16:12
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ledsen Daniel men dom försvann ner i magen fortare än kameran skulle hunnit blixtra ;)

2008-10-25 @ 12:59:18
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0