Är det för tidigt att...

Är det för tidigt på dagen för att prata om mat? Äh, strunt samma. Jag pratar och tänker jämt om mat, ändå. Varje gång jag avslutat en måltid så börjar jag längta till nästa mål mat, sjukt jag vet... Men som jag brukar säga då jag försvarar mitt knäppa beteende: "Lika bra och fråga, för tänk om nästa måltid består av äcklig mat. Då kan det vara bra att förbereda sig ju..."
Anyway, gårdagens middag som jag åt hemma hos mina päron var allt annat än äcklig. Det var en gräddig kycklinggryta innehållandes bla kyckling, lök, svamp och aprikoser och till det serverades ris. Lyckliga jag fick med mig en matlåda med gryta, som ska förtäras till lunch om någon timma.

                
                  den mumsiga grytan...

                                                  /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0