Amen, dra åt skogen!

Okej, som Malin tidigare nämde så står ju hon utan klänning då hennes hade en defekt dragkedja. Mitt klänningsköp är om möjligt ett ännu större fiasko!
Jag hade sett framför mig den perfekta galaklänningen! Jag skulle göra en Michelle Williams köra på gult... Men man kan kort och gott säga att det blev ett platt fall! Mitt första orosmoment var att jag skulle köpt för liten storlek (strl 6) men inte då! Det var väl snarare det ända som jag hade gjort rätt! Klänningen som jag fick hem motsvarade inte alls förväntningarna! Den ser ut att vara i billig, dålig kvalitet och är dessutom helt genomskinlig! Alltså inte alls lika fin som på asos-bilden!
Som Malin tidigare sa: PANIK, PANIK, PANIK!

                              
                       asos-klänningen ser inte alls lika fin ut i verkligheten...

                                        /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0