vinterland

Jag ogillar snö! Jag avskyr blåst! Jag hatar kyla! Det verkar som att vädergudarna har lyckats göra en hattrick. Det ända som skulle kunna göra saken ännu värre är om det skulle bli blask av allt och därpå blixthalka...
Jag skulle mer än gärna säga: "Hej solsemester! Här kommer jag!" Men det lär inte bli av innan jul och nyår, får se om tomten tycker att jag har varit snäll, så kanske det blir en liten utlands-tripp i början av nästa år...

              
                så här mörkt och dystert var det då jag gick hem imorse...

                                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Mmm, ser mysigt ut :-P

2008-11-24 @ 15:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0