Vi får se..

I morgon borde jag få det slutgiltiga beskedet. Bomben ska släppas för alla.
Det känns både jobbigt och väldigt lättande att nu efter en tid med detta inom mig eller bara kläckt för dom närmsta få berätta det för alla.
Synd bara att det måste ske så här snabbt så att man inte hinner förbereda sig mer på hur det ska bli med allt nu närmsta tiden.
Jaja nog funderat för i dag, nu ska jag gå och ladda kaffebryggaren för har en känsla av att jag måste ha kaffe i morgon för att orka skrapa bilen.
Synd bara att kaffe har en sån laxerande effekt, får ställa klockan som vanligt trots nya schemat så borde jag hinna med ett besök inne på "byggarbetsplatsen" med vita stolen.

Nu ska här borstas tänder och sedan krypas ner i sängen. Mr O ser på fotboll som jag hoppas är slut snart för hörs så väl när någon gör mål, eller när någon gör något fel. Att karlar aldrig ska lära sig att spelarna inte hör dom.


Detta är en bra bild av hur jag ser ut utan kaffe och smink

Natti natt
/Malin

(Bild lånad här)

Kommentarer
Postat av: pillan

Nu gjorde du mig ju nyfiken ju=)

2008-11-06 @ 13:34:39
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0