Välkommen hem älskling!

Var inne i Skarphagen förrut i dag och lämnade tillbaka nycklar. Blev klart nu att jag återgår till mitt gamla jobb redan från på måndag. Väljer detta för att min rygg är så mycket mer värd i mina ögon än den anledning som jag bytte jobb för.

Blev bara en snabbvända in till stan för har rätt ont i ryggen i dag. Men blev i alla fall en tur i annat än mysbyxor och självklart fick även min nya älskling följa med ut på en biltur.

Här har ni en dagens:

Cardigan: Zara, Top: American apparel, Jeans: wear it
Väska: min nya älskling (ne just det så heter den ju inte) Väska: Louis Vuitton

/Malin

PS. ger er en närmare titt på runt om och i min sötnos senare Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0