Trasigt så knasigt

Jag avskyr när saker jag tycker om går sönder. I det här fallet som jag nu ska berätta om hade jag i alla fall tur.

Jackan jag beställde från H&M i slutet av förra månaden och som jag endast använt 2 gånger har redan gått sönder. Knapparnas tyg del faller har fallit av.
Kontaktade H&M i går för att förklara situationen och måste verkligen berömma deras kundservice. Inte nog med att dom svarar på mail på bara några timmar oavsett dag i veckan så är dom väldigt mån om sina kunder. De har redan förhandsbokat en ny jacka åt mig och nu ska jag bara skicka tillbaka den här så kommer det en ny i mitten av denna månad.
Älskar service där man tar hand om sina kunder. Ett stort plus för H&M som jag i och försäg redan älskade på alla sätt och vis innan.


Titta vad min stackars kappa har tappa.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0