Tack för i dag, slut för i dag.

Det där uttrycket kommer jag ihåg att "tanterna" på öppna förskolan alltid körde med. Som barn tyckte man det var rätt kul att använda det men i dag låter det riktigt töntigt. Fast o andra sidan vilka barn är inte töntiga?

Prison Break var bra som vanligt, men kunde tyvärr inte koncentrera mig till 100% på grund av något sött jag hittade på nätet innan och som jag bara måste ha.
Vad det var får ni veta i morgon för är alldeles för trött för att leta upp en bra bild på det nu.

Natt i natt för nu ska prinsessan sova.


Tänk om man var så där söt när man sov! Eller förresten det är jag ju ;)

//Malin

(På bild: Allas ängel, Hugo)

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Jag saknar hugo :'(<3

2008-11-04 @ 14:47:09
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0