super trosan...

Jaha, då finns det ännu en super (ful) trosa på marknaden. Det här miraklet kallas för "the double-o bum bra brief" Den skall hålla in mage, lår samt lyfta bakdelen för en nätt summa på 62 dollar.
Nog för att "tuttplåster" kan se roligt ut då man kommer hem efter en blöt natt och klär av sig, men hur fan ska man förklara den fula trosgördeln då?

                                       
                                           bild: aftonbladet

                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jaadu, det där såg ju... annorlunda ut...



Bättre att äta rätt o röra på sig säger jag... hellre det än att jag skulle sätta på mig ett par trosor :-P (men jag tillhör nog inte målgruppen ;-))

2008-11-12 @ 15:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0