Sorry

Förlåt jag vet att nästa inlägg skulle handla om mitt nya JAG MÅSTE BARA HA EN men först måste jag bara meddela att att jag har världens mest intelligenta hund.
För ca en timme sedan var jag ute i hallen och låste ytterdörren för att Kapten fick något ryck och börjad hoppa upp på den. Kände en extra gång så att dörren verkligen var låst och det var det.
Nu hörde jag för ca 10 min sedan Kapten än en gång vara på dörren och gick ut i hallen för att säga åt honom att sluta. Då är dörren öppen, allså inte olåst utan den står halvöppen. Innanför eller nästan halvägs utanför sitten min sötnos med oskyldiga ögon. Hur gick detta till?
Inte kan väl Kapten Sixx lärt sig att vrida om låset? Jag blir skraj, kan han vara så intelligent eller är jag bara sjukt virrig och inte längre vet vad jag gör.


Hundarnas Einstein

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0