Sorlig dag..

I dag är en dag som både är så underbar och så otroligt sorlig.  Borde väl kläcka för er alla nu vad som händer i dag.
Synd bara om mina arbetskamrater som får läsa sig till beskedet på grund av försening, så att det inte kom fram redan på p-mötet förra veckan.

Detta kommer hända i dag och i morgon.
    
  I dag jobba här              I morgon jobba här

Ja så ser det ut. Jag gör ett break från mitt nuvarande jobb på grund av många omständigheter. Jag kommer från i morgon och till årsskiftet att arbeta natt på ny enhet. Ska bli så otroligt skönt att komma bort från allt.
Samtidigt kommer jag sakna vissa människor så sjukt mycket. (Ni vet vilka ni är). Men kan ju glädja alla som jag inte hinner säga hej då till personligen med att jag kommer till Eurobowl 1 december så ska fortfarande närvara på eran trivselkväll.
Nu blir det en promenad med Jansson och snart mitt sista arbetspass med tjat på ett bra tag i alla fall.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Kimiz

Vilket ställe är det du ska jobba på? =)

2008-11-11 @ 12:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0