Renovering pågår...

Nu är det nog inte långt kvar tills mitt kära badrum fått in alla möbler och sen är det bara listerna som ska på plats innan alla Malins rosa prylar får flytta in. En bild på det färdiga badrummet kommer så fort allt flyttat tillbaka in.

Men nu är det bara Oskars jobb att vårat badrum blir klart så själv har jag gett mig vidare till nästa rum. Dags för rivning av vägar, byte av golv och dörrar. Målande av väggar. Här ska bli ett nytt vardagsrum.

Som huset ser ut i dag är det två små rum. Detta ska inom kort bli 1 lite större rum. Hur detta går får vi se, då det är första gången jag ger mig på renovering.

Här kommer lite förebilder så ni vet hur det ser ut  idag. Dock är all board ner riven redan men den var så ful så det var bäst ni slapp se den.
         
Dom två rummen och väggen emellan dom

/Malin

Kommentarer
Postat av: anna

jobbigt med renovering men så skönt när det är färdigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0