Paris Hilton-dag...

Vaddå införa en Paris Hilton-dag!? Det var min arbetskamrats första reaktion. (och ja hon såg förskräckt ut) Ja, konceptet låter mycket värre än vad det är, för hotellarvtagerskan i sig är jag inte så mycket för men glamouren...Det är en annan femma. Och vem kan glamour och lyx bätte än fröken Hilton, inte många iaf. Jag funderar starkt på att införa en Paris Hilton-dag i min vecka iaf. Då skall jag sitta uppklädd till tänderna med full spackling i ansiktet även om jag bara skall skrubba toaletten! :)
Finns sjukt många klänningar som skulle kvala in på min lyxdag. Nedanstående kommer från märket rare fashion och finns hos nelly.

                        
                        

                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ett förslag är att införa en glamour- o lyxdag istället för Paris Hilton-dag :-P



Ska bli kul att se bilderna här sen när du skrubbar toaletten i finklänning ;-)

2008-11-13 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0