Om jag kunde drömma...

Hemma igen efter ett späckat 1,5 dygn i huvudstaden. Har verkligen haft en supertrevlig vistelse innehållande bla sverigepremiären av tv-serien 90210, hotelvistelse och massa shopping såklart. Nu skall jag straxt krypa ner i min egen, underbara säng tillsammans med boken, som jag köpte påväg till tåget "om jag kunde drömma" Det är första delen av Stephenie Meyers roman-serie...
Ska även tillsammans, med Malin se filmen på måndag är det tänkt. Så tanken är att jag ska vara färdig med boken tills dess...
Här kan du se trailern till filmen. Den bär bokens orginaltitel, "Twilight"

               

                                              /sara
              

Kommentarer
Postat av: Parre

Åh du får skriva och recensera hur filmen var, så man vet om den är värd att se.



Trevligt med besök i huvudstaden också, du får visa din shopping sen.



Kul med nu header också, schnyggt!;)

2008-11-20 @ 23:42:37
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0