oj oj nu är det snabba på som gäller

Here gud, hade inte titta på klockan på ett tag och det borde jag nog gjort för insåg precis att jag ska vara hos lillasyster om 2 timmar. Då ska allt vara packat och klart. Plus att jag ska hunnit gör lite med håret, välja kläder och eventuellt äta något mer.
Hur ska jag hinna? Jansson vill ut och gå med fast det får nog vänta en liten stund.
Sitter ju här i morgonrock och latar mig när jag borde ha satt igång för minst en timme sedan. Varför påminner ingen mig?!

Ja ett onödigt inlägg men ändå så nödvändigt att få skriva av mig innan jag gör mig klar.

Tillägg ska göras att vi nu troligen inte kommer blogga förrän tidigast i morgonkväll på grund av att jag valt att inte släpa med datorn i den redan fulla väskan.
Men ha en bra onsdag och torsdag allesammans så hörs vi när egomani återvänder till Norpan.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Partyprinsessan

det var ju synd..:) men det är ju bara gå till någon fotograf så lyckas de fånga honom på bra bilder:) hehe



Puss o kram

2008-11-19 @ 22:39:58
URL: http://partyprinsessankimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0