nytt till garderoben...

Första tanken då jag vaknade idag var att gå på stan men jag ångrade mig ganska snart då jag fick se hur vädret var. (stormvarning:blåst och regn) Senare på em så hann jag ångra mig ytterligare en gång. Så jag har tro det eller ej trotsat novembervädret och varit ut en snabbis. Under denna snabbis så har jag hunnit hämta ut ett par paket på posten, hyrt film samt handlat lite till kvällen.
I ett av paketen fanns följande:

               
               En svart halterneck och en röd kjol. Dessvärre så låg ingen snygg 
               tillhörande solbränna i paketet, så ni får helt enkelt stå ut med min blekhet.

                                                        /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0