Natti natt!

Nu ska jag sova. Har nämligen trots att jag sov till 10.00 i dag redan börjat jäspa och känna mig riktigt trött.
Så nu får sängen och Jansson göra mig lite myssällskap närmsta timmen så att jag inte slocknar på jobbet. Tror dock inte att jag kan somna när jag jobbar, har ju svårt att somna borta även om jag har världens skönaste hotellsäng att krypa ner i. Men för säkerhetsskull blir det en timmes powernap för mig nu.


Vill ju inte riskera att på på detta humör mot den snälla tjejen som ska hålla mig sällskap i natt.

/Malin

Bild lånad här

Kommentarer
Postat av: kimiz

Jag vill inte ha en nattjänst och sen vill jag vara kvar på ektorp. Jag får vara kvar här nu till 31/8-09 så det är väldigt skönt =)

2008-11-12 @ 17:43:06
Postat av: Kimiz

Okej. Har man en gång börjat jobba med lindrigt så vill man inte hoppa tillbaka till gravt känner jag så mycket det är de oxå. Men natt är heller inget för mig. DEt skulle inte heller vara några tvivel för mig om det handlade om hundarna, det är ju dom man lever för, så allt för dom ;) Men du får berätta hur det var där nu när första natten är över =))

2008-11-13 @ 07:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0