lördagskvällen...

Lördagskvällen sysselsattes till en början hemma hos Pernilla. Vi gick lös på hennes systemkamera med tillhörande extra utrustning. Jag är verkligen jättesugen på att skaffa en precis likadan, dvs en nikon D40. Under fotograferingen var det en himla massa finanssnack. Jag kan inte fatta hur jäkla dåligt uppdaterad jag varit på att hålla koll på min bank. Man kan ju verkligen förlora massa pengar om man inte är vaksam, hmmm bakläxa där. Kan inte låta bli och citera en manlig bekant: "Finanskris is the new black!"

Senare så hanns det även med en mycket snabb vända ut. Jag var verkligen inte klädd för det, så med facit i handen så hade jag hellre köpt smågodis på city gross och kollat på the grudge. (tyvärr så blev det förslaget nedröstat.)

 En sån här vill jag också ha...

 haha, ser ut som jag kommer direkt från sängen. Tur att det var halloween så jag hade något att skylla på. ;)

 Pernilla däremot var uppklädd till tänderna...

 Ute i kylan för den här!? Fick ett mobilsmycke i form av en corona flaska i baren(!?) Och nej, jag kommer inte pimpa min mobil med denna. jag har skrivit mitt eget telnr på den eftersom jag hela tiden glömmer bort det...

                                                          /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0