Lördagens

Kom på i går kväll att jag lovat dagens de dagar jag var ledig, men tror ni jag kom ihåg att fota det när jag stressade i väg på morgonen för att Frida stod nedanför och tutade?!

Men vad gör man inte för att få nöjda läsare. Självklart drog jag på mig hela outfiten igen i går kväll bara för att smöra lite för er.
Eller så var det visst inte, insåg nämligen vid 19.00 att det vi skulle äta saknade massa tillbehör så var ju bara att hoppa ur mysbyxorna och klä sig igen för att bege sig till affären.
Denna gång kom jag ihåg att fota, och jag ger er också den finaste bakgrunden man kan


Cardigan: H&M, Linne: Något reklam från en tidning, Jeans: Gina Tricot, Scarf: H&M, Strumpor: Wallmart, Väska: NukNuk

/Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt väska!! =)

väldigt snygg bakgrund ;) ..

Kram

2008-11-23 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0