knasigt det blev...

Den här helgen så har det varit väldigt svårt att ställa om sig till den "normala" dygnsrytmen. Jag gick och lade mig sjukt tidigt i fredags, redan kl 22. (tidigt för att vara en fredagkväll, iaf...) Jag vaknade av att det var någon som duschade och spelade ganska hög musik i lägenheten bredvid. Så jag förmodade att att det var dags att gå upp. Jag gick därför upp blaskade av mig i ansiktet, började äta frukost och tittade på klockan. Kl var straxt över 01 på natten och jag som trodde att det var dags och stiga upp för att ta tag i dagen. Så det var bara att lunka tillbaka till sängen och försöka att somna om, vilket tog ganska så många timmar. Hade en deja vu inatt också...Så skönhetssömnen har det varit lite si och så med i helgen...

                 
                ingen favorit men den funkar... video: youtube

                                                         /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0