Kaos i paradiset...

I dag är det kaos. Hade starkt räknat med att Kapten skulle åka till mamma nu vid 13 och vara där tills Mr O slutar i kväll men icke.
Ringde mamma förrut för att kolla om vi kunde komma lite tidigare och fika, men hann aldrig mer än säga
"Ja vi kommer ju till dig snart"
Svaret var snabbt, "det är ju så kort tid, Mr O brukar ju sluta tidigt på fredagen så han kan väl bara själv"
Nu är det ju bara det att i mina ögon är inte 13-16 en kort tid för min sötnos att vara själv. Speciellt inte när han aldrig behöver vara själv och för det andra inte kan vara själv utan att bita sönder saker.

Förslaget var alltså att lämna min bebis med munkorg i över 3 timmar, vem fan gör det? Det är ju djurplågeri.
Tänk va saker kan bli fel om fått ett budskap som sedan personen i fråga ändrat direkt utan att meddela något.
Älskar ju min mamma så inte för det, men vet att detta inte bara beror på henne, är nämligen så att någon där i hennes stuga verkligen hatar min älskling och denna någon har haft lite för stort inflyttande över mycket kring saker och ting. Går inte in mer på det för i många lägen gillar jag denna någon mycket.

Med sällskap en ängel - ensam ett monster

Nu har jag inte tid med er, måste rensa kök och tv rum så att det inte finns något ätbart kvar för Kapten att tugga i sig under sin ensamma tid här hemma.
Tur A hörde av sig idag så att detta bökande fram och tillbaka varje dag kanske får ett slut snart.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Ja han gillar inte Jansson något vidare men du vet varför. Men det var inte därför skulle ju skjutsa Joakim.Vi var hos Jansson¨länge så han kanske var ensam drygt en timme.Skönt det ev har löst sig med honom nu då.

2008-11-09 @ 10:01:27
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0