Jag har tur

Äntligen har Mr O kommit hem och äntligen har min tv bild igen så snart blir det PB.
Tyvärr fick Sara mig på shoppingtankar genom ett mail förrut så tog en snabbvända inne på Asos (bara för att kolla inte handla)
Nu blev det ju dock en hel del handlat, men det var Mr O:s fel för hade han svarat lite tidigare i telefon hade jag ju sluppit deppa över det.
Fast o andra sidan då hade jag ju kunna kommit på någon annan anledning till att jag skulle få beställa hem lite saker.
Vad det blev får ni veta när det kommer men kan säga att det blev lite rött, lite svart och lite rosa.
Här är en klänning jag hade tänkt att beställa hem men fick välja ut några saker, för att ha något kvar till denna månads Stockholms besök.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0