I`m lovin`it!

Åh, jag ville bara meddela alla om att i nuläget så är jag total förälskad i 2 saker: (om man bortser från alla tusen saker i klädväg och väskväg som jag vill ha, förstås) Varma spenatsmörgåsar och boken "om jag kunde drömma" Jag har ett fåtal kapitel kvar på boken, så nu i veckan hade jag tänkt att köpa på mig de övriga två böckerna i serien: "ljudet av ditt hjärta" och "när jag hör din röst" Men mest av allt så har jag skyhöga förväntningar på filmen som vi ska se på måndag. Can`t wait!

Och nu till min andra förälskelse, de varma spenatsmörgåsarna. Radar upp ingredienserna här nedan som ni ska ha på smörgåsen innan ni stoppar den i smörgåsgrillen:

* valfritt bröd
* smör så att påläggen fäster bättre
* fryst spenat (tinad förstås)
* soltorkade tomater
* pizzakrydda
* mozzarellaost

Den perfekta smörgåsen, vill jag lova!

                
                 mycket godare än det ser ut...

                                                /sara


Kommentarer
Postat av: Magda

NEJ god ser den inte ut!:-)

2008-11-22 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0