God dagens god dag.

Då var det en ny dag. Har fortfarande lite små ont i magen men inget som jag inte kan leva med. Så i dag blir det att jobba igen. Har bara ett kort pass mellan 16-21.15 så är rätt skönt, plus att det är på en av våningarna som det är kul att jobba på.

I dag hade jag tänkt att börja dagen med en promenad med söta Kapten men så blir det icke, för magen kurrar och vill ha frukost så det får bli nummer 1 idag.
Sen bär det av ut, hoppas det inte är lika ruggit som igår bara för det var inte alls något härligt väder.

Till frukost blir det baguett i ugn med korv på, ett glas vatten och en tallrik med laktosfri persiko & vanilj yoghurt + lite müsli.
Tyvärr får ni inga bilder på det för i dag är jag utan kamera. Detta på grund av att herren i huset behövde ha den.
Måste verkligen se över ekonomin efter jul och införskaffa mig en systemkamera för vill ha fina skarpa bilder och det tycker jag sällan våran vanliga kamera ger.

Ne nu frukost innan jag svälter.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0