Fotvärmare

Har i dag spenderat min tid med Frida, vi tog en tur till Rusta för att köpa vit väggfärg och sedan blev det en tur på skopunkten, jysk, skokanonen, citygross och maxi. Vi passade även på att luncha på Lindahls. Blev  bakad potatis med kycklingröra för min del, riktigt gott.
Tyvärr glömdes kameran hemma så blev inga bilder från dejten med Frida. Men däremot beslutade jag i dag att inhandla ett par "uggs" kopior eller ja dom är i alla fall lite åt det hållet i stilen fast ändå inte.
Köpte dom för att de var otroligt varma och gosiga, de är perfekta för promenader i minusgrader med kapten eller promenader runt strömmen med brukare på jobbet.


Här är mina nya minusgrader skor eller Kaptens nya leksaker om ni frågar honom.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Va söööta :D ja vill också ha

2008-11-24 @ 11:52:59
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0