Fick mig just en jobbig tanke..

Mycket i mitt hem är ju rosa som dom flesta redan vet. Vissligen har det varit så några år nu men har aldrig firat jul mer än med mig själv och Mr O något hemma hos mig så detta har liksom aldrig varit ett problem.

I år är det ett stort problem. Jag äger ju inte en julgardin, inte en enda röd duk eller något annat rött som passar med julen. Har självklart adventsljusstakar och en gran men tror ljusstakarna är vita eller rosa och granen brukar jag bara ha silver eller guldkulor i.
Ska man nu lägga massa pengar på att gå och köpa julgardiner, nya dukar ect eller ska man låta det vara och hoppas på att pyntningen i övrigt (som jag inte ens har gjort något av förr) ska bli så bra att ingen märker det.

Ja vi får se hur det blir, synd bara att jag inte gillar heminredning när det kommer till gardiner, dukar m.m. Tycker i stort sett allt sådant är fult eller tråkigt.


Kanske skulle ha lite gammaldags julpyntning i år?
(Bild: Halens)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0