En riktig sanning

Har sovit otroligt dåligt i natt. Drömt mardrömmar om hur mitt jobb går åt helvete för att jag överger dom. Hur allt kommer bli "men det gjorde ju Malin, så vi visste inte hur man skulle göra" Vet ju så här i vaket tillstånd att det inte alls är så. Klart mina arbetskamrater vet hur man ska sköta sig jobb. Jag litar på att dom och tror knappt dom kommer märka att jag är borta.

På grund av dessa drömmar och en tom stor säng har jag sovit rätt dåligt i natt och ja ni det är ju inte så att jag vaknar upp och är vacker det kan ni få bevis på här:

Som jag sa inte vaknar jag upp och är en färdig skönhet inte. Frågan är hur jag kommer se ut i morgon efter fösta nattenjobbet sedan ca 2,5 år tillbaka.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Magda

Man har inte rätt att INTE ta hand om sig så du gör det enda rätta, men med det inte sagt du inte kommer vara saknad för det kommer du och exakt varför vill jag ju inte gå in på här och du vet det dessutom... men skriver nog ett mail iaf!:-D

//Kram

2008-11-12 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0