eh...okej!?

Idag så har jag gått igenom varenda skobutik som jag kunde hitta i norpa. Att det ska vara så jäkla svårt att hitta ett par vinterskor i storlek 36...
Hade hoppats på bättre lycka i nätshopparna men nja...
Hittade iaf ett par grymt konstiga par skor. Det verkar som om desigern hade lite svårt att bestämma sig då han skissade på dessa... (nej, självklart så beställde jag inte dessa)

                               
                                             bild: brandos

                                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Oj vilken design (eller brist på design kanske)



Hoppas du hittar vinterskor snart annars kan det ju bli lite kallt, du kan ju tröstade dig med att det är bra mycket snyggare med små fötter än stora! så när du väl hittar ett par behöver du inte oroa dig för att de ska se "klumpiga ut" ;)

2008-11-25 @ 23:43:15
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Magda

Det där var med ett hån, mot mig som i vissa skor är på jakt efter 42!!!

Sen så gillar jag INTE den där PARRE, huh! pekar upp

2008-11-27 @ 13:33:00
Postat av: sara

Magda: men du är ju modellång, så det är ju klart att du har större fötter. Hur skulle det se ut ifall jag som är smurf-stor skulle dra strl 42 i skor!? ;)

2008-11-27 @ 16:41:51
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Anonym

hävdar bestämt att det blev jättemiss i produktionen hade nöjt mig så bra med 39-40. Mina fötter i proportion till min längd är som om du skulle ha 31 och det har jag räknat på! ;-)

2008-11-29 @ 07:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0