Efter i går förstår jag varför..

Innan det bar av till Miss X i går var jag och lillebrosan inne på maxi och inhandlade nytt mousse och lite nagellack.
För första gången på evigheter valde jag att parkera på den gamla "stora" parkeringen. Detta innebar att jag på vägen till H&M självklart passerade MQ.
I skyltfönstret lyser en så otroligt snygg klänning så jag kan bara inte hindra mig själv från att rusa in i butiken och kolla på den.
Väl inne inser jag att det kommer från Paris Kate & I- kollektion. Inser också att jag inte vet vart jag ska fästa blicken för alla plaggen lyser och fångar min uppmärksamhet. Vilka skönheter, vilka härliga plagg.

Tyvärr rök nog tankarna på att spara pengar till en viss väska så jag kunde ge mig själv den i julklapp, men hur ska jag kunna motstå dessa läckra kläder. Jag ska shoppa i veckan, det måste jag få göra.


Titta bara här! Ingen mer än jag som får Ha-upplevelser?
Förresten jag vet en, Sara.

/Malin
(bild lånad från MQ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0