Drömväska nr 2...

Jag har hållt på det ett bra tag nu, endast 2 personer har sett den och vet om den. Själv så älskar jag den så mycket att den står bredvid sängen, så den är det första jag ser då jag vaknar...Jag talar givetvis om att jag har slagit till på drömväska nr 2. Eller för mig så är den numer nr 1. Den petar ner min stooora LV och min svarta 2.55:a från tronen.
Den är secondhand, men är i fantastiskt skick och jag sparade iaf ett par tusenlappar om man jämför med butikspriset, så lite "ekonomisk" var jag iaf, haha. Men nu så blir det havregrynsgröt och nudelsoppa fram till jul...

              
                tyvärr så kommer den inte riktigt till sin rätt på bilden, mycket finare 
                i verkligheten...
              
                tom fin på insidan...

                                                      /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0